Adina Banea Blog

Am găsit deunăzi pe platforma de blogging ebloguri.ro o campanie prin care bloggerii pot câştiga un Iphone6 😛 dacă îşi spun părerea despre blogul Adinei Banea: Pitch me now by Adina Banea şi mi-am zis “La naiba de ce nu !?!?!?”, nu ştiu cum şi de ce dar am zis hai să mă bag, reuşesc eu să înşir 450 de cuvinte şi să mă exprim corect româneşte. Recunosc că uimirea mea a fost dată de pagina de Facebook a blogului care are peste 6.000 de fani, deocamdată.  Revenind la Adina Banea şi la blogul ei acesta abordează un stil de scriere plăcut cititorului, poate că puţin cam filozofic şi un pic feminist, dar vorba aceea fiecare face ce vrea cu şi pe blogul său personal. Una peste alta dacă aş de la Academia Română, aş zice că bloggeriţa noastră abordează multe nichitisme adică un stil literar caracteristic lui Nichita Stănescu (1933 – 1983) care duce la o lectură a blogului facilă şi atractivă. Din punct de vedere tehnic blogul este realizat pe o platformă WordPress şi se încarcă relativ repede. Totuşi ţinând cont că Adina Banea este o femeie frumoasă, eu aş sfătui-o să îndrăznească mai mult şi să adauge mai multă culoare blogului, fiindcă eu consider că prea mult se pune accentul pe pozele alb negru.

11259028_1139647056062204_1679840341_n

Chiar nu ştiu ce să spun mai fiindcă blogul este destul de bun are autoritate, motoarele de căutare îl găsesc prioritar, într-un cuvânt este un blog BUN. Acum aştept câteva mii de LIKE-uri şi câteva sute de comentarii ca să câştig eu   Iphone-ul pus ca premiu, dacă nu, atunci mă bucur că vam informat despre acest blog interesant !!!

Leave a Reply

